Komunikujte s nami. Dajte nám konkrétne zadanie a my vyberieme vhodný kurz a upravíme ho priamo pre Vás.
Zažil jsem dvě krize a schopnost vyjednávat je z mé zkušenosti v první fázi klíčová. Nejdříve začnou vyjednávat velké společnosti, které využijí situace a budou tlačit na své dodavatele. Ti to budou následně přenášet i do další linie odběratelsko-dodavatelských vztahů. Vyjednávání v době krize je zcela jiné než při konjunktuře. Není to jen „zvykový taneček“ na základě procesů, ale velmi často klíčová aktivita, která rozhoduje o schopnosti firmy dále se pohybovat vpřed.
Cieľom tohto netradičného workshopu je pripomenutie princípov, na ktorých boli založené naše pradávne spoločenstvá a nájdenie inšpirácie pre uvedomenie kde by sme si z minulosti mohli vziať inšpiráciu pre prítomnosť a budúcnosť. Ľudí vo svojej histórii najviac formovala komunita, v ktorej sa zdržovali a ktorej hodnoty hájili. Postupne sa toto vedomie vytráca a napriek obdobiu materiálnej prosperity hľadáme základný zmysel existencie a spokojnosť.
Od detstva vieme, ako sa správa múdry kráľ alebo statočný náčelník. A toto správanie podvedome očakávame od svojich šéfov. Na kurze zistíte, či dokážete byť Cisárom a ktoré archetypálne atribúty už k tomu spĺňate a kde budete musieť do svojej „vodcovskej“ úlohy ešte dorásť.
Kurz určený pre stredný a vyšší manažment, jednotlivé tímy, vybraných zamestnancov na pripravenosť najdôležitejšieho arzenálu (ludských zdrojov) v prípade príchodu ďalšej hospodárskej krízy.
Cieľom školenia je dodať metodiku pre vyjednávanie, objasniť triky a taktiky profesionálnych nákupcov, naučiť sa nastaviť východiskovú pozíciu pre vyjednávanie. Školenie dodá metodiku ako zhodnotiť vyjednávaciu pozíciu protistrany či konkurencie. Naučí vás využívať efektívne postupy pre vyjednávanie ZNAK + 4P. Naučí vás pracovať s námietkami protistrany.
„S niektorými ľuďmi sa nám prirodzene komunikuje jednoduchšie a s niektorými to ide komplikovanejšie. Môže za tým byť typológia, ktorá nám dá odpovede o tom čoho sa jednotlivé typy ľudí obávajú a čo naopak v komunikácii očakávajú. Ide o koncepciu, ktorá uľahčí identifikovanie 4 základných typov a prispôsobenie komunikácie tak, aby sme si navzájom lepšie rozumeli (ľudsky aj obchodne). Pochopenie je prvým krokom k žiadanej zmene, ktorú budeme intenzívnym tréningom nacvičovať.“
Školenie dodá metodiku a nástroje pre strategický rozvoj obchodu. Naučí vás princípy riadenia vzťahov so zákazníkom. Uvedomíte si dôležitosť prispôsobenia ponuky rôznym typom zákazníka. Získate pomocné nástroje pre zhodnotenie situácie u zákazníka a ďalšie plánovanie cielených aktivít pre systematický rozvoj obchodných vzťahov.
Je ľahké chodiť za jedným kontaktom na strane zákazníka, ktorý máme na „tykačku a kávičku“. Pre rast potenciálu, ale často potrebujeme otvoriť ďalšie dvere a nenaštvať existujúci kontakt.
Kurz je zameraný na pochopenie rozdielov medzi ženským a mužským princípom, na uvedomenie si sily vlastnej ženskosti, ktorá je riadená prírodou, nie našou vôľou. Naučíme sa túto silu rozpoznať vo všetkých ich formách, pochopíme ju ako výhodu, ktorú môžeme následne využiť na plnenie našich snov a dosahovanie cieľov. Naučíme sa s ňou pracovať v rámci korporátneho prostredia zameraného na výkon, zameriame sa na to, ako využiť svoje ženstvo v mužskom svete.
Zákaznické portfólio je ako rybník – odparuje sa a má prirodzený priesak. Pokiaľ nemáte dostatočný prítok nových zákazníkov časom vyschne alebo zostane iba bahno.
Ktoré naše návyky podporujú našu SPOKOJNOSŤ a ktoré zafixované postupy ohraničujú náš MOŽNÝ RAST a ÚSPECH?
Cieľom školenia je naučiť pripraviť prezentáciu tak, aby bola čo najviac adresná a aby odrážala potrebu, ktorú si vyžaduje súčasná situácia. Školenie naučí ako prispôsobiť obsah osobám a očakávaniam podľa fázy nákupného cyklu alebo cieľa, ktorý chceme dosiahnuť. Mať len dobrú prezentáciu už dávno nestačí. Je dôležité vedieť, komu ju prezentujem a aké sú jeho/ich motivácie.
Cieľom školenia je naučiť suverénnemu vystupovaniu a prezentovaniu pred menším či väčším publikom. Dodá vedomosti a rozvinie zručnosti potrebné k príprave a realizácii úspešnej prezentácie.Tréningom sa zabezpečí to, aby každý pocítil na sebe osobný pokrok v oblasti prezentovania z pohľadu formy prezentovania.
Cieľom školenia je pochopiť rozdiely vo vnímaní, prístupe k práci a tvorbe medzi mužmi a ženami. Ukázať si rozdiely v prijímaní rôznych situácií, práci s vlastnou energiou, emocionálnom poli a motivácii. Pochopiť rozdielne vyjadrenia mužov a žien, či už verbálne alebo neverbálne, preskúmať rôzne situácie a skúsiť nájsť, čo z nášho pohľadu nepočujeme.
Cieľom tejto simulačnej hry je umožniť nadhľad nad riadením spoločnosti. Interaktívnym spôsobom ukáže účastníkom previazanosť finančných tokov a procesov v organizácii. Pomáha pochopiť komplexné vplyvy čiastkových rozhodnutí jednotlivých oddelení spoločnosti a previazanosť na celkové výsledky firmy.
Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 18 let ženatý nebo proto, že přes 20 let dělám…
Mnoho obchodníků říká, že nemůže při akvizici nového zákazníka uspět, protože má stávajícího dodavatele. „Tam je zaháčkovaný XY a nedá se tam…
Technicoat si vytýčil ambiciózní cil zdvojnásobit tržby do roku 2020. Tomáš Bušek a Michal Slezák z Towers, mne inspirovali a zároveň I prakticky provedli procesem interní analýzy obchodu naši společnosti. Zároveň se jim podařilo motivovat obchodníky skupiny a přesvědčit je o možnosti dosažení tohoto cíle. Ve firmě Towers jsem našel důležitého partnera, se kterým jsem mohl diskutovat a zároveň korigovat svoje vize. Obchodní týmy skupiny Technicoat po absolvování školení s Towers pracují lépe
Ozveme sa, akonáhle to bude možné