Komunikujte s nami. Dajte nám konkrétne zadanie a my vyberieme vhodný kurz a upravíme ho priamo pre Vás.
Od detstva vieme, ako sa správa múdry kráľ alebo statočný náčelník. A toto správanie podvedome očakávame od svojich šéfov. Na kurze zistíte, či dokážete byť Cisárom a ktoré archetypálne atribúty už k tomu spĺňate a kde budete musieť do svojej „vodcovskej“ úlohy ešte dorásť.
Zákaznické portfólio je ako rybník – odparuje sa a má prirodzený priesak. Pokiaľ nemáte dostatočný prítok nových zákazníkov časom vyschne alebo zostane iba bahno.
Cieľom školenia je dodať metodiku pre vyjednávanie, objasniť triky a taktiky profesionálnych nákupcov, naučiť sa nastaviť východiskovú pozíciu pre vyjednávanie. Školenie dodá metodiku ako zhodnotiť vyjednávaciu pozíciu protistrany či konkurencie. Naučí vás využívať efektívne postupy pre vyjednávanie ZNAK + 4P. Naučí vás pracovať s námietkami protistrany.
Cieľom tohto netradičného workshopu je pripomenutie princípov, na ktorých boli založené naše pradávne spoločenstvá a nájdenie inšpirácie pre uvedomenie kde by sme si z minulosti mohli vziať inšpiráciu pre prítomnosť a budúcnosť. Ľudí vo svojej histórii najviac formovala komunita, v ktorej sa zdržovali a ktorej hodnoty hájili. Postupne sa toto vedomie vytráca a napriek obdobiu materiálnej prosperity hľadáme základný zmysel existencie a spokojnosť.
„S niektorými ľuďmi sa nám prirodzene komunikuje jednoduchšie a s niektorými to ide komplikovanejšie. Môže za tým byť typológia, ktorá nám dá odpovede o tom čoho sa jednotlivé typy ľudí obávajú a čo naopak v komunikácii očakávajú. Ide o koncepciu, ktorá uľahčí identifikovanie 4 základných typov a prispôsobenie komunikácie tak, aby sme si navzájom lepšie rozumeli (ľudsky aj obchodne). Pochopenie je prvým krokom k žiadanej zmene, ktorú budeme intenzívnym tréningom nacvičovať.“
Školenie dodá metodiku a nástroje pre strategický rozvoj obchodu. Naučí vás princípy riadenia vzťahov so zákazníkom. Uvedomíte si dôležitosť prispôsobenia ponuky rôznym typom zákazníka. Získate pomocné nástroje pre zhodnotenie situácie u zákazníka a ďalšie plánovanie cielených aktivít pre systematický rozvoj obchodných vzťahov.
Je ľahké chodiť za jedným kontaktom na strane zákazníka, ktorý máme na „tykačku a kávičku“. Pre rast potenciálu, ale často potrebujeme otvoriť ďalšie dvere a nenaštvať existujúci kontakt.
Ktoré naše návyky podporujú našu SPOKOJNOSŤ a ktoré zafixované postupy ohraničujú náš MOŽNÝ RAST a ÚSPECH?
Cieľom školenia je naučiť pripraviť prezentáciu tak, aby bola čo najviac adresná a aby odrážala potrebu, ktorú si vyžaduje súčasná situácia. Školenie naučí ako prispôsobiť obsah osobám a očakávaniam podľa fázy nákupného cyklu alebo cieľa, ktorý chceme dosiahnuť. Mať len dobrú prezentáciu už dávno nestačí. Je dôležité vedieť, komu ju prezentujem a aké sú jeho/ich motivácie.
Cieľom školenia je naučiť suverénnemu vystupovaniu a prezentovaniu pred menším či väčším publikom. Dodá vedomosti a rozvinie zručnosti potrebné k príprave a realizácii úspešnej prezentácie.Tréningom sa zabezpečí to, aby každý pocítil na sebe osobný pokrok v oblasti prezentovania z pohľadu formy prezentovania.
Cieľom tejto simulačnej hry je umožniť nadhľad nad riadením spoločnosti. Interaktívnym spôsobom ukáže účastníkom previazanosť finančných tokov a procesov v organizácii. Pomáha pochopiť komplexné vplyvy čiastkových rozhodnutí jednotlivých oddelení spoločnosti a previazanosť na celkové výsledky firmy.
Chceme byť šťastní, zdraví a úspešní, chceme to rýchlo a veríme, že to pôjde bez extra úsilia a námahy. Povrchnosť dnešnej doby praje skratkám v…
Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 18 let ženatý nebo proto, že přes 20 let dělám…
„ … s Tomášem Buškem jsme prošli dvě kola školení na diferencovaný prodej. Cílem školení bylo trénovat různé styly vyjednávání podle typu zákazníka (majitel, finanční ředitel apod.) včetně způsobu jak se k rozhodovačům dostat. Obchodníci ocenili praktické nácviky schůzek a společně sestavené prodejní argumenty. Úspěchu školení přispělo i vysoké charizma a zkušenosti školitele, které v obchodních vzbudilo důvěru a respekt. Určitě rád kdykoliv zopakuji …“
Ozveme sa, akonáhle to bude možné