Cielené riadenie vzťahov so zákazníkmi

Vzťahy a informácie sú pre obchodnú úspešnosť firmy najdôležitejšie.

Cielené riadenie vzťahov so zákazníkmi

Školenie dodá metodiku a nástroje pre strategický rozvoj obchodu. Naučí vás princípy riadenia vzťahov so zákazníkom. Uvedomíte si dôležitosť prispôsobenia ponuky rôznym typom zákazníka. Získate pomocné nástroje pre zhodnotenie situácie u zákazníka a ďalšie plánovanie cielených aktivít pre systematický rozvoj obchodných vzťahov.

Čo školenie umožní?

UJASNIŤ SI SITUÁCII CIELE

  • rôzne role zákazníka
  • zhodnotenie úrovne vzťahu GAIN/BUILD/DEFEND
  • Up-Sell, Cross-Sell

NAUČIŤ SA PRACOVAŤ S POMOCNÝMI NÁSTROJMI

  • práca s Víziou
  • Power Mapa
  • kvalifikácia oportunity
  • Key Account Defend Tactic
  • príprava Valid Business Reason ako nástroje pre Cross-Selling

PRECVIČIŤ SI SPÔSOBY KOMUNIKÁCIE PRE ROZVOJ VZŤAHOV

  • všeobecné roleplay
  • cielené roleplay

NASTAVTE SI VLASTNÝ ROZVRH AKTIVÍT PRE KĽÚČOVÝCH ZÁKAZNÍKOV

  • príprava akčného plánu
  • plán konkrétnej činnosti
  • pripraviť alternatív k postupom

Školenie je súčasťou SalesGuru® programu. Je postavené na základe metodík SPIn Selling, Solution Selling a Target On Account Selling.

47
školení zameraných na získavanie nových zákazníkov v roku 2016
35
tréningov smerujúcich k vyššej miere čerpania potenciálu existujúcich zákazníkov v roku 2016
33
školení zameraných na taktiky a stratégie vyjednávania v roku 2016
21
manažérskych projektov v roku 2016

Kontakty Slovensko

+421 918 713 700

Kontakty Česká Republika

+420 773 919 260 Všetky kontakty

Napíšte nám správu

Ozveme sa, akonáhle to bude možné