Ako zbaliť (akvizícia) zákazníka

Je získavanie zákazníka podobné baleniu žien?

Ako zbaliť (akvizícia) zákazníka

Zákaznické portfólio je ako rybník – odparuje sa a má prirodzený priesak. Pokiaľ nemáte dostatočný prítok nových zákazníkov časom vyschne alebo zostane iba bahno.

Čo školenie naučí?

  • Viete osloviť nových zákazníkov?
  • Prevediete ich do reálneho biznisu alebo zostanete iba pri ponuke?
  • Kto má u vás vo firme zodpovednosť za akvizíciu nových zákazníkov?
  • Akvizícia nových zákazníkov je nevyhnutná pre zníženie rizík spojených s odchodom tých súčasných.

ZÍSKAŤ NOVÉHO ZÁKAZNÍKA VYŽADUJE INÉ ZRUČNOSTI A ODLIŠNÚ ENERGIU NEŽ SA STARAŤ O SÚČASNÉHO! JE TO VEĽMI PODOBNÉ AKO KEĎ CHCE CHLAP ZBALIŤ ŽENU.

Je to v princípe jednoduché, ale treba vedieť ako na to. Získavanie žien (z pohľadu chlapa – lovca) je, podobne ako získavanie nových zákazníkov, umenie, ktorému sa musíme naučiť. Výhodu majú samozrejme tí, ktorí sú naopak ženami „lovení“. Tento dar však väčšinou títo lovení muži museli sami získať. Sú v niečom jedineční, majú prístup k zdrojom, alebo vyžarujú čosi čo druhú stranu vyslovene vábi.

V obchode je to podobné. Naša ponuka zaslaná zákazníkovi bez jeho vyžiadania asi nebude tým správnym lákadlom. Sami na takéto ponuky reagujeme ignorovaním, prípadne odporom. Prečo by to malo byť s našimi zákazníkmi inak?

Poďte si najskôr preveriť a potom rozvinúť vaše lovecké zručnosti! Zadefinujete si svoju užitočnosť. Kvalifikujete si zákazníka a definujete si aktivity potrebné na jeho získanie. Tréningom si precvičíte a rozviniete vašu zručnosť.

Iba nácvik totiž robí skutočného majstra!

47
školení zameraných na získavanie nových zákazníkov v roku 2016
35
tréningov smerujúcich k vyššej miere čerpania potenciálu existujúcich zákazníkov v roku 2016
33
školení zameraných na taktiky a stratégie vyjednávania v roku 2016
21
manažérskych projektov v roku 2016

Kontakty Slovensko

+421 918 713 700

Kontakty Česká Republika

+420 773 919 260 Všetky kontakty

Napíšte nám správu

Ozveme sa, akonáhle to bude možné