Otváranie zatvorených dverí u existujúcich zákazníkov

Otváranie zatvorených dverí u existujúcich zákazníkov

Je ľahké chodiť za jedným kontaktom na strane zákazníka, ktorý máme na „tykačku a kávičku“. Pre rast potenciálu, ale často potrebujeme otvoriť ďalšie dvere a nenaštvať existujúci kontakt.

Čo workshop umožní?

  • popíšeme dôvody neotevírania dverí …
  • analyzujeme, prečo nás náš kontakt nechce pustiť ďalej …
  • zistíme, prečo sa bojíme náš kontakt obísť …
  • definujeme si najčastejšie chyby …
  • ukážeme si stratégie, triky a taktiky pre jednotlivé situácie …
  • naučíme sa využívať kolegov a nadriadených na otváranie dverí …
  • vysvetlíme si, ako zvládnuť „Gate keepers“ …
  • pripravíme si príbehy pre otváranie dverí …
  • naučíme sa pracovať s „painchain“

    Robert Dvořák, T-Mobile Czech republic, senior manažer „… s Tomášem Buškem jsme prošli dvě kola školení na diferencovaný prodej. Cílem školení bylo trénovat různé styly vyjednávání podle typu zákazníka (majitel, finanční ředitel apod.) včetně způsobu jak se k rozhodovačům dostat. Obchodníci ocenili praktické nácviky schůzek a společně sestavené prodejní argumenty. Úspěchu školení přispělo i vysoké charizma a zkušenosti školitele, které v obchodnících vzbudilo důvěru a respekt. Určitě rád kdykoliv zopakuji …“

Školenie je súčasťou SalesGuru® programu. Je postavené na základe metodík SPIn Selling, Solution Selling a Target On Account Selling.

47
školení zameraných na získavanie nových zákazníkov v roku 2016
35
tréningov smerujúcich k vyššej miere čerpania potenciálu existujúcich zákazníkov v roku 2016
33
školení zameraných na taktiky a stratégie vyjednávania v roku 2016
21
manažérskych projektov v roku 2016

Kontakty Slovensko

+421 918 713 700

Kontakty Česká Republika

+420 773 919 260 Všetky kontakty

Napíšte nám správu

Ozveme sa, akonáhle to bude možné