Naozaj nás zaujíma Váš biznis a úspech
Naše školenia nie sú len prečítané knižky, ale aplikovaná prax. Školíme obchod, pretože sme obchodníci a školíme management, pretože sme manažéri. Sme spolutvorcami uznávanej metodiky pre obchodné školenia SalesGuru®
Viac informáciíPre našich zákazníkov realizujeme projekty s merateľným efektom na výkon. Sú tak schopní sledovať návratnosť svojej investície.
Viac informáciíVeríme, že Vás tieto skúsenosti inšpirujú
Teraz nie sú vypísané žiadne školenia
Key Account Management znamená v doslovnom preklade riadenie kľúčového účtu. Zákazník je účet a ja musím vedieť koľko mi na účte leží a akým spôsobom ho môžem čerpať. Nechcem tam nechávať zbytočné prebytky a nechcem, aby mi k nemu zavreli prístup kvôli prečerpaniu.
Taktiky pre x-sell a up-sell existujú. Odlíšte svoje obchodné správanie u zákazníkov v rôznych úrovniach čerpania potenciálu Gain - Build - Defend!
Key Account Management nie je starostlivosť o zákazníka, ale schopnosť optimálne čerpať jeho potenciál spoločne s jeho spokojnosťou.
Zákaznícke portfólio je ako rybník - odparuje sa a má prirodzený priesak. Ak nemáte dostatočný prítok nových zákazníkov, časom vyschne alebo ostane len bahno a jeden kapor...
Získať nového zákazníka vyžaduje iné zručnosti a odlišnú energiu než starostlivosť o existujúceho! Zvládate to?
Viac o balení zákazníkov sa dozviete na našom blogu.
Vzťahy a informácie sú pre obchodnú úspešnosť firmy najdôležitejšie. Produkt vlastní produkt manažér. Obchodník vlastní zákazníka.
Je jednoduché komunikovať s tými, kde to máme na "tykačku" a na "kávičku". Ale potenciál často leží u iných ľudí. Občas sa bojíme obísť ľudí, ktorí nás nechcú pustiť ďalej, a niekedy nám vyššie postavené osoby nechcú otvoriť dvere...
Dostaňte tieto aktivity pod kontrolu a robte ich cielene.
Vedieť obchodovať ešte neznamená vedieť riadiť obchodníkov. Založiť firmu neznamená vedieť ju viesť. Byť vynikajúci špecialista s autoritou, nezaručuje autoritu v roli manažéra...
Ak máme s niečím skúsenosti, potom je to s vedením tímov, prácou s jednotlivcami, zmenou návykov. Do nejakej doby a v niektorých momentoch môžete tím riadiť intuitívne, ale "občas" to prestane byť efektívnae a je potrebné prejsť do vedomého riadenia tímov.
Vyjednávanie, či už interné alebo externé, je kľúčová súčasť biznis prostredia.
Všetci si chceme chrániť vlastné územie, všetci chceme získať výhody, vždy sa nájde konkurencie s nižšou cenou. To všetko je vyjednávanie, ktoré sa skladá z racionálnych úvah a iracionálneho správania.
Upravíme SalesGuru® kurzy na vaši realitu. Budeme pracovat s vašimi produkty. Spolu vytipujeme klíčové situace, které brzdí výkon... Budeme využívat Vaše aktuální obchodní záměry...
Optimální rozestupy mezi aktivitami je 4-6 týdnů
Budeme sledovat dopad na obchodní výsledky a podle toho on-line upravovat projekt...
Předáme Vám jasnou SalesGuru® metodiku upravenou pro váš byznys a podle nastavené vstupní metriky spolu vyhodnotíme úspěšnost projektu
Spoluprácu s Jurajom Skalským vidím ako investíciu s vysokou pridanou hodnotou pre Hyundai Motor Slovakia. S Jurajovou podporou sa nám v roku 2016 podarilo navrhnúť systém rozvoja manažerských zručností na základe 360 stupňovej spätnej väzby, ktorý všetci zúčastnení manažeri hodnotili veľmi pozitívne. Na základe výbornej spätnej väzby od manažerského tímu Hyundai Motor Slovakia sme sa rozhodli s Jurajom pokračovať v rozvoji manažerských zručnosti aj v roku 2017.
Ozveme sa, akonáhle to bude možné